Λογείον – Περιοδικό για το Αρχαίο Θέατρο, τεύχος 5 (2015), Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2016, σελ. 416. ISSN 2241-2417
Στο Λογείον: περιοδικό για το αρχαίο θέατρο δημοσιεύονται πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες, οι οποίες αναφέρονται σε όλες τις όψεις του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού θεάτρου και δράματος, στην πρόσληψή του από το νεότερο θέατρο, τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο και τις άλλες τέχνες, καθώς και στη σύγκρισή του με το θέατρο άλλων περιόδων και γεωγραφικών περιοχών.
Kyriakos Tsantsanoglou, «ΤΡΑΓΩΙΔΙΑ – ΚΩΜΩΙΔΙΑ. From Private Feast to Public Festival».
Ioannis Konstantakos, «On the Early History of the Braggart Soldier. Part One: Archilochus and Epicharmus».
Μαρία Παναγιωτοπούλου, «<άκου’> άκουε ταν έμάν Δώριον χορείαν. Ερμηνευτική προσπέλαση και ειδολογικός προσδιορισμός του υπορχήματος του Πρατίνα».
Raimund Merker, «Zur verbalen Gestaltung des fiktiven Schauplatzes in der attischen Tragödie des 5. Jh. v.Chr.».
Jesse Weiner, «Between bios and zoe: Sophocles’ Antigone and Agamben’s Biopolitics».
Εleni Panagiotarakou, «Peace and Gendered Agricultural Festivals in Aristophanes’ Acharnians».
Stefano Amendola, «Aeschylus, Euripides and the Conquest of a Re(g)al Throne. Reflections on the Staging of Aristophanes’ Frogs».
Th.K. Stephanopoulos, «Marginalia tragica III».
Stavros Tsitsiridis, «Mime, kinaidoi and kinaidologoi (II)».
Katerina Philippides, «Plautus’ Casina: The Punishment of rhaphanidosis and the reversal of the Wife’s Role».
Valentina Di Napoli, «Figured Reliefs from the Theatres of Roman Asia Minor».
Φάνης Κακριδής, «Μήπως Αισχύλος;».
Δημήτρης Τσατσούλης, «Δυτικός “ηγεμονισμός” και εκδοχές διαπολιτισμικότητας στη σκηνική πρόσληψη του αρχαίου δράματος στην Ελλάδα».
Katerina Arvaniti, «Dictatorship and Theatre: The Seven-Year Junta and the Performances of Greek Tragedy at Epidaurus».
Maria Konomis, «Yannis Tsarouchis’ Experimental Productions of Ancient Greek Tragedy».
Chara Kokkiou, «The Multiple Aspects of Dithyramb (Review)».
Agis Marinis, «Α Valuable Guide to Hecuba (Review)».