Το μουσείο είναι μια αναπαράσταση ενός παραδοσιακού Ιασμιώτικου σπιτιού και μέσα ως εκθέματα υπάρχουν αντικείμενα, κειμήλια, εργαλεία δουλειάς και καθημερινής χρήσης, όλα χάρισμα από τους ίδιους τους κατοίκους.
Περιχαρείς είδαν χθες οι αρχαιολόγοι και οι εργαζόμενοι στην εκσκαφή του χώρου της Αντιγόνης, τα πρώτα ευρήματα, τα οποία αποδεικνύουν πως βαδίζουν σύμφωνα με τα όσα αρχικά είχαν σχεδιαστεί.
Η μελέτη που εκπονήθηκε από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου έχει εγκριθεί ήδη από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων και προβλέπει την αποκατάσταση του κτιρίου που σχεδίασε ο Άρης Κωνσταντινίδης.
Το Γενί Τζαμί και το Τσαρσί Χαμάμ, χώροι που ανοίγουν εποχικά λόγω της έλλειψης συνήθως προσωπικού φύλαξης, θα υποδέχονται φέτος το καλοκαίρι τους επισκέπτες και τους κατοίκους της πόλης.
Ο Καλιξτιανός Κώδικας (Codex Calixtinus), μία συλλογή προσευχών και κειμένων του 12ου αιώνα, εξαφανίσθηκε από την προθήκη ασφαλείας του μέσα από τον γιγαντιαίο Καθεδρικό του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα.
Το αργότερο σε επτά μήνες θα αποπερατωθεί το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης καθώς, σύμφωνα με δήλωση του αν. Υπουργού Πολιτισμού Κ. Τζαβάρα, επιταχύνονται οι διαδικασίες για την περάτωσή του.
Η έλλειψη εξοπλισμού και η αμφισβήτηση της κυριότητας ευρημάτων ιδιωτικών αρχαιολογικών εταιρειών συντελούν ώστε εκείνα να παραμένουν στις ιδιωτικές αυτές εταιρείες και να μη φτάνουν ποτέ στα μουσεία.
Η λειτουργία και τα έργα του βυζαντινού πολιτισμού στην καθημερινότητα θα αποτελέσουν το αντικείμενο μελέτης στο Θερινό Πανεπιστήμιο Βυζαντινών Σπουδών.
Το έργο, που ο Κόνσταμπλ (1776-1837) είχε φιλοτεχνήσει το 1824, παρουσιάζει μία ειδυλλιακή σκηνή του αγγλικού τοπίου, με επίκεντρο έναν υδατοφράκτη, στην γενέτειρα περιοχή του στο Σάφολκ της ανατολικής Αγγλίας.
Απολύσεις, μειώσεις μισθών και εκ περιτροπής εργασία. Αυτή είναι η εικόνα σήμερα στο Μουσείο Μπενάκη, το οποίο αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, που επιχειρεί να λύσει με οδυνηρούς για τους εργαζομένους, τρόπους.
Η εκδήλωση έγινε το Σάββατο και χωρίστηκε σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το πρωί, πραγματοποιήθηκε ξενάγηση του ιστορικού κέντρου του Ηρακλείου από την συγγραφέα.
Ήταν το 1436 όταν ο Ευρωπαίος περιηγητής Ciriaco de’ Pizzicolli (γνωστότερος ως Κυριάκος της Αγκόνας) επισκέφθηκε τους Δελφούς και το αρχαίο θέατρό τους, το οποίο βρήκε σε καλή κατάσταση.
Αμερικανοί πολίτες φαίνεται πως έχουν κυριευθεί από μια κρίση συνειδήσεως και αποφασίζουν να επιστρέψουν στην Τουρκία αρχαιότητες που πρόγονοί τους έβγαλαν λαθραία από τη χώρα.
Η εύρεση αντικειμένων από την Αίγυπτο στη Μεσόγειο εγείρει ερωτήματα για τη φύση τους, τις συνθήκες με τις οποίες έφτασαν εκεί όπου βρέθηκαν αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι τα αντιλαμβάνονταν.