Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να δει από κοντά, μεταξύ άλλων, τις προτομές του Βολταίρου και του Ρουσσώ, έργα του Ουντόν και το μετάλλιο με τη μορφή του Λουδοβίκου 15ου.
Η Εταιρεία Ελλήνων Ιστορικών Τέχνης και το Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών συνδιοργανώνουν το Δ′ Συνέδριο Ιστορίας της Τέχνης.
«Μικρή ειρηνική επανάσταση στις σχέσεις του Δημοσίου με τον Πολίτη αλλά και στις σχέσεις του Δημοσίου με την περιουσία του» το χαρακτήρισε ο Κ. Τζαβάρας.
Σκοπός του συμποσίου είναι να παρουσιαστεί και να αξιολογηθεί το νομοθετικό πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικής και αρχαιολογικής κληρονομιάς στην περιοχή της Μεσογείου.
Μπορούν οι μελετητές του προϊστορικού Αιγαίου να χρησιμοποιήσουν μεθόδους της πειραματικής αρχαιολογίας και ανθρωπολογίας για να κατανοήσουν τον τρόπο ζωής και τις δραστηριότητες των αρχαίων;
Ένα Σεμινάριο σχετικά με την τρέχουσα υλοποίηση σιδηροδρομικών δικτύων και γραμμών μετρό, καθώς επίσης και για τον διάλογο πάνω σε αυτό το θέμα μεταξύ αρχιτεκτόνων, αρχαιολόγων και άλλων φορέων.
Μια τολμηρή και επιτυχημένη πρωτοβουλία που συγκέντρωσε ορισμένους από τους πλέον έγκριτους μελετητές και διεύρυνε με καινοτόμο τρόπο το φάσμα των πηγών αλλά και την προσέγγισή τους.
«Τι είναι συλλογική μνήμη;», «Μνήμη και Ιστορία», «Η μνήμη της πόλης», «Μνήμη και ταυτότητα», «Η διαχείριση της συλλογικής μνήμης», «Η καλλιέργεια της τοπικής μνήμης ως “περιπέτεια”».
Έρευνα με σκοπό το χαρακτηρισμό των υλικών κατασκευής εικόνων της Μεταβυζαντινής περιόδου προκειμένου να ανιχνευτούν τυχόν διαφοροποιήσεις σε σύγκριση με τη βυζαντινή τεχνική που προκύπτουν από τις επιρροές από τη Δύση.
Μια βραχογραφία της 2ης χιλιετίας π.Χ., που εντοπίστηκε στην περιοχή του Σπηλαίου Αλιστράτης, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για μια ομάδα καλλιτεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.
Υπουργοί πολιτισμού από 13 χώρες παρουσίασαν τις πολιτικές και τα μέτρα που έχουν ληφθεί στις χώρες τους για την προστασία της άυλης πολτιστικής κληρονομιάς.