«Το θέατρο της Μεγαλόπολης είναι από τα σημαντικότερα μνημεία του είδους του και δεν μπορούμε να το αντιμετωπίζουμε με προχειρότητα» δήλωσε η Λ. Μενδώνη.
Από την Παρασκευή 31 Μαρτίου έως και την Κυριακή 9 Απριλίου, στα Museumshops Αθήνας και Θεσσαλονίκης, καθώς και στα πωλητήρια του Δικτύου Μουσείων ΠΙΟΠ.
Ο αρχιτεκτονικός τύπος, η στήριξη του τρούλου και η εσωτερική διακόσμηση καθιστούν την Παρηγορήτισσα ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της βυζαντινής Άρτας.
Στο πλαίσιο της έκθεσης υιοθετείται μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση ώστε ο επισκέπτης να έρθει «πρόσωπο με πρόσωπο» με τις ιστορίες ανθρώπων από την αρχαιότητα.
Πώς να καταπολεμηθεί η αρχαιοκαπηλία όταν κορυφαίοι χρηματοδότες της αρχαιολογικής έρευνας είναι παράλληλα και κινητήριος μοχλός της παράνομης διακίνησης αρχαιοτήτων;
Πότε, πώς και γιατί ο παλαιολιθικός άνθρωπος αντικατέστησε το κυνήγι, τη συλλογή τροφής από τη φύση και τη νομαδική ζωή με τη γεωργία, την κτηνοτροφία και την εδραία διαβίωση;
Ένα ταξίδι στον κόσμο του βυζαντινού και μεταβυζαντινού υφάσματος, μέσω της εξερεύνησης των διαφορετικών παραδόσεων που αναπτύχθηκαν στην ανατολική Μεσόγειο.
Ο Π. Ρέγκος ανήκει στην ομάδα των ζωγράφων που επανέφεραν το ιστορικό παράδειγμα της βυζαντινής και μεταβυζαντινής παράδοσης στη θρησκευτική ζωγραφική.
Kατασκευή τελεφερίκ που θα συνδέει την Άνω με την Κάτω Πόλη, φωτισμός των τειχών και του Βράχου και μετατροπή της οικίας Ρίτσου σε μουσείο αφιερωμένο στον ποιητή.
Μια μοναδική έκθεση με γράμματα και σκίτσα μαθητών, εμπνευσμένα από το έργο αλλά και τη ζωή του Γιανούλη Χαλεπά, παρουσιάζει το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ.