Δημιούργησαν το πρώτο αλφάβητο και πολλές αποικίες στη Μεσόγειο, ασκώντας σημαντική εμπορική και πολιτισμική επιρροή, ενώ τους αναφέρουν συχνά τόσο η Βίβλος, όσο και αρχαία ελληνικά και αιγυπτιακά κείμενα.
Η φωτογραφία είχε τραβηχτεί στις 14 Μαρτίου 1951, στη διάρκεια του πάρτι γενεθλίων για τα 72 χρόνια του μεγάλου φυσικού, το οποίο είχε γίνει στο Πανεπιστήμιο Πρίνστον.
Συγκεκριμένα εντοπίστηκαν τεράστιες μυλόπετρες και πρέσες, αμέτρητα πιθάρια, εστίες, ένας λίθινος λουτήρας συνδεδεμένος με αγωγούς και επιβεβαιώθηκε η παραγωγή πορφύρας, της πιο ακριβής χρωστικής ουσίας της αρχαιότητας.
Η ομάδα συνέχισε την ανασκαφή στη Γερόνησσο, διεξήγαγε ενάλια επισκόπηση της περιοχής και του Λιμανιού Μανίκη, που τοποθετείται ακριβώς νότια του Άγιου Γεώργιου της Πέγειας.
Το τεράστιο, εκκεντρικό άρμα, μήκους 2,56 μέτρων και πλάτους 1,66 μέτρων ήταν ειδικά εξοπλισμένο στην οροφή του για την προστασία από την βροχή και τον ήλιο και διακοσμημένο με χάλκινα και κοκκάλινα στολίδια.
«Γοητευμένα από την αποκάλυψη της αρχαίας ελληνικής κουλτούρας, τα ευρωπαϊκά έθνη πίστεψαν ότι αναγνώρισαν σ' αυτόν τον ξεσηκωμένο λαό τους απογόνους των θεών του Ολύμπου!»
Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο πρόεδρος του Μουσείου Καζαντζακη δώρισε μια αναμνηστική πλακέτα με τη μορφή του Καζαντζάκη και ένα αντίγραφο από το ποιητικό του έργο « Οδύσσεια».
Η έκθεση παρουσιάζει επιλογή έργων του Νταλί που εστιάζουν στη μόδα καθώς και έξι δημιουργίες σχεδιαστών που έχουν ως πηγή έμπνευσης τον εμβληματικό σουρεαλιστή.
Στόχος είναι να γνωρίσουν οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες της πρωτεύουσας την ιστορία ενός από τα πιο τυραννισμένα μέρη της Κρήτης μετά και τα τρία ολοκαυτώματα που υπέστησαν.
Ο αρχαιολόγος Γιάννης Μηλιάδης και η φιλόσοφος Έλλη Λαμπρίδη έζησαν μια έντονη, μακρόβια, αλλά άκαρπη αισθηματική περιπέτεια, η οποία μαρτυρείται στις επιστολές τους.
Η Συλλογή του Γιάννη Στεφανή περιλαμβάνει εξαίσια δείγματα βαλκανικών όπλων, κυρίως του 18ου και 19ου αιώνα, πολλά από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν στην Ελλάδα για τον Αγώνα της Ανεξαρτησίας.
Συνδυάζοντας την παιδεία ενός Ευρωπαίου αρχιτέκτονα της εποχής του με την αυτογνωσία, ο Αριστοτέλης Ζάχος υπηρέτησε με γνώση και πάθος τη νεοελληνική αρχιτεκτονική χαρίζοντάς της αξιόλογα μνημεία συμφιλίωσης του εκσυγχρονισμού με την παράδοση.
Η Διεύθυνση Αναστήλωσης Αρχαίων Μνημείων του ΥΠΠΟΑ, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον επείγοντα χαρακτήρα του έργου της Αμφίπολης, θα επανυποβάλει άμεσα το αίτημα χρηματοδότησής του, δεδομένου του ότι η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος παραμένει ανοικτή μέχρι το τέλος του έτους.