Καινούρια στοιχεία, που αναμένεται να συμβάλουν στο ζήτημα της ταύτισης των νεκρών των βασιλικών τάφων, αναμένονται από την ανθρωπολογική επανεξέταση του σκελετικού υλικού.
Για πρώτη φορά εντοπίστηκαν και ανασκάφηκαν οικιστικά κατάλοιπα της αρχαίας Τενέας, τα οποία αποτελούν πλέον αποδείξεις για τον εντοπισμό της αρχαίας πόλης.
Το επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2018 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 8,6% στους επισκέπτες των μουσείων και κατά 16,2% στους επισκέπτες των αρχαιολογικών χώρων.
«Τα έργα στην Ακρόπολη είναι πρωτίστως το χρέος μας στο μνημείο, το οποίο πρέπει να παραμένει σταθερά ανοιχτό και προσβάσιμο στα εκατομμύρια των επισκεπτών» δήλωσε η Υπουργός.
Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου αναλαμβάνει η Παρασκευή Σιδηροπούλου, στατιστική αναλύτρια με ειδίκευση και πολυετή εμπειρία στην οικονομική διαχείριση ΝΠΔΔ.
Ο Υφυπουργός Πολιτισμού επισήμανε επίσης τη μέριμνα του Υπουργείου για την αναβάθμιση του Αρχαιολογικού Μουσείου του Κιλκίς ώστε η πόλη να αποκτήσει ένα σύγχρονο μουσείο.
Τα βιβλία παρουσιάζουν με πρωτότυπο και εποπτικό τρόπο το «Και», τη μήκους τριών και πλέον χιλιομέτρων Προκυμαία της Σμύρνης, ως ενιαίο αρχιτεκτονικό, τοπογραφικό και ιστορικό σύνολο.
Στόχος της αποστολής ήταν η διερεύνηση της χρήσης του κυματοθραύστη αλλά και η χρονολόγηση και η συσχέτισή του με τα ρωμαϊκά-παλαιοχριστιανικά κατάλοιπα που έχουν εντοπιστεί.
Σκοπός της έκθεσης που διοργανώνει η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κιλκίς είναι να φωτίσει μία σχετικά άγνωστη διάσταση του Πολέμου, ειδικότερα στην περιοχή του Κιλκίς.
Οι πιστοποιημένοι χρήστες θα μπορούν να διαβάζουν δωρεάν ελληνόγλωσσα ηλεκτρονικά βιβλία, για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone.
Ο Λέσα Λιμόνοφ δημιούργησε κάρτες οι οποίες απεικονίζουν σπουδαία έργα τέχνης που στεγάζονται σε μεγάλα μουσεία και οι οποίες «κλείνουν το μάτι» στον Banksy και την έμπνευσή του.
Πρόκειται για μαρμάρινο ιωνικό κιονόκρανο, σχεδόν ακέραιο, ο εχίνος του οποίου φέρει διακόσμηση ιωνικού κυματίου και τα προσκεφάλαια φέρουν διακόσμηση με ζωστήρες.
Για το ίδιο θέμα τονίζει ότι «η ιστορία πήρε τη μορφή αντιπολίτευσης, μόνο που η πολιτιστική κληρονομιά δεν είναι το κατάλληλο πεδίο για να αντιπολιτευόμαστε».