Ογδόντα πέντε εξαίρετοι πίνακες της νεοελληνικής ζωγραφικής παρουσιάζονται στην έκθεση, προβάλλοντας την εικόνα της γυναίκας στους δύο αιώνες του ελεύθερου εθνικού μας βίου.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα «Μικροί αγιογράφοι εν δράσει!» διοργανώνει το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, με αφορμή την έκθεση «Γρηγόρης Μπαλογιάννης, Αγιογράφος».
Ο Ηρακλής «απήµαντος και αγήραος», θεός και αθάνατος, µας καλεί σε ένα ταξίδι στους αιώνες και στους τόπους που δηµιούργησαν και συνοµίλησαν µε το µύθο του.
Ψηλά, επιβλητικά, μοναδικές φιγούρες που αφήνουν τη σκιά τους στα υπόλοιπα οικοδομήματα και τα στενά καντούνια της Κέρκυρας, στέκουν αγέρωχα, καταγράφοντας τα χρόνια της ιστορίας.
Ένα σοκάκι σε νησί των Κυκλάδων, ένα εγκαταλειμμένο ναυπηγείο στη Μάλαγα, ένα ξεχασμένο άγαλμα στο Λονδίνο μπορούν να κρύβουν μια ιστορία που μέχρι χθες παρέμενε άγνωστη.
Με 10,2 εκατ. επισκέπτες, το Λούβρο καταγράφει αύξηση 25% σε σχέση με το 2017 (8,1 εκατ.) και καταρρίπτει το δικό του ρεκόρ επισκεψιμότητας (9,7 εκατ. το 2012).
Η αρχαιολογική αυτή θέση διατηρεί κατάλοιπα από ένα χρονολογικά ευρύ φάσμα της Εποχής του Χαλκού αλλά και ενδείξεις για κατοίκηση κατά τη Χαλκολιθική περίοδο.
Η Φιόρη-Αναστασία Μεταλληνού, αστροφυσικός στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, γράφει στο περιοδικό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο», για «Το Αστέρι των Χριστουγέννων».
Το βιβλίο περιλαμβάνει το σύνολο των «Παραμυθιών» του Περρώ, που πρωτοεκδόθηκαν το 1697 επί Λουδοβίκου ΙΔʹ, και περίπου ογδόντα εικονογραφήσεις του Ντορέ του 1862.
Το αίτημα της Αιγύπτου προς τη Γερμανία να επιστρέψει την προτομή της Νεφερτίτης επανέφερε στη δημοσιότητα ο αιγυπτιολόγος και πρώην υπουργός Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου.
Το πλέον εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του φρουρίου είναι ο Νοτιοανατολικός Πύργος της ακρόπολης, ο οποίος αποτελεί πολύτιµο τεκµήριο της αρχαίας οχυρωµατικής τέχνης.
Το μέλλον της λαογραφίας, το γεφύρωμα του χάσματος, η τομή των συνόρων που χωρίζουν τους κλάδους της λαογραφίας και της ανθρωπολογίας και οι γόνιμες συναντήσεις τους.