Το Μουσείο Βαν Γκογκ ανακοίνωσε πως ο εν λόγω πίνακας είναι πιθανόν το μοναδικό έργο που ο Βαν Γκογκ φιλοτέχνησε κατά τη διάρκεια ενός ψυχωσικού επεισοδίου το καλοκαίρι του 1889.
Το βιβλίο στοχεύει σε μια ολοκληρωτική εικόνα των διατάξεων που αφορούν τα αρχεία στην Ελλάδα σήμερα, πολλές από τις οποίες έχουν άμεση εφαρμογή στις βιβλιοθήκες και στα μουσεία.
Οι ξεναγήσεις, διάρκειας μίας ώρας, θα πραγματοποιούνται από τους επιμελητές της έκθεσης κάθε Τετάρτη και Κυριακή (εκτός από την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα), στις 12:00.
Ο «Άρης» ήταν ένα μπρίκι θρύλος. Ήταν το πλοίο του Τσαμαδού, του σπουδαίου αγωνιστή της επανάστασης του 1821, που έπεσε ηρωικά στο «υγρό» πεδίο της μάχης.
Η καταστροφή των βραχογραφιών από επίδοξους χρυσοθήρες έλαβε διαστάσεις και στο εξωτερικό, ενώ το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC έδωσε μεγάλη δημοσιότητα στο θέμα.
Οι Ισπανοί εισαγγελείς κατηγορούν τον Μποτίν ότι επιχείρησε να πουλήσει τον πίνακα, αψηφώντας την απαγόρευση εξαγωγής ενός έργου τέχνης πολιτισμικής σημασίας για την Ισπανία.
Αποκαλύφθηκε από τον ανασκαφέα καθηγητή και ακαδημαϊκό Π. Βοκοτόπουλο κατά τη διάρκεια ανασκαφικής έρευνας τη δεκαετία του ’90, στο δάπεδο του νάρθηκα του ναού της Παντάνασσας.
Τα εγκαίνια της Εθνικής Πινακοθήκης θα πραγματοποιηθούν στις 25 Μαρτίου 2021, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων για την επέτειο των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση.
Τα «Μυθ-ιστορικά» του Αλέκου Λεβίδη είναι μια σειρά 24 έργων που ζωγραφίστηκαν στη διάρκεια τεσσάρων δεκαετιών (1980-2019) και φέρουν έντονα το αυτοβιογραφικό στοιχείο.
Κάνοντας απολογισμό της περιόδου 2015-2019, η Διευθύντρια του ΕΑΜ Δρ Μαρία Λαγογιάννη σημείωσε ότι κατά το 2019 ο αριθμός των επισκεπτών ξεπέρασε, για πρώτη φορά, τους 600.000.
«Το βιβλίο της Ζουανά καταδύεται στις αντιλήψεις των αρχαίων Ελλήνων περί θανάτου, περί μετά θάνατον ζωής και ψυχής, σ' ένα εύρος αρκετών αιώνων ιστορίας και γραμματείας».
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 η Εφορεία Αρχαιοτήτων Αχαΐας προσκαλεί τους μικρούς της φίλους στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών για να κάνουν μια βουτιά στο μακρινό παρελθόν.
Η πορεία των έργων Πολιτισμού που υλοποιούνται στην Ήπειρο εξετάστηκε την περασμένη Δευτέρα σε διαδοχικές συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην Περιφέρεια.
Είναι πλέον ελεύθερη η ψηφιακή πρόσβαση σε αριστουργήματα πασίγνωστων καλλιτεχνών, όπως οι Ρέμπραντ, Κουρμπέ, Ντελακρουά και βαν Ντάικ, αλλά και άλλων λιγότερο γνωστών.
To αρχοντικό του Χατζηγεωργάκη Κορνέσιου, στο οποίο στεγάζεται το Εθνολογικό Μουσείο, αποτελεί ένα από τα πιο αξιόλογα δείγματα αστικής αρχιτεκτονικής της περιόδου της Οθωμανικής κυριαρχίας.
Σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την έκδοση από την ΕΣΜΑ της μελέτης «Οι εκλεπτύνσεις των κιόνων του Παρθενώνος», το θέμα επανεξετάζεται βάσει νεότερων στοιχείων.