Η ψηφιακή έκδοση «Οι Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές… στα ελληνικά μνημεία UNESCO» προσφέρει στο κοινό εναλλακτικές σύντομες διαδρομές στα ενταγμένα μνημεία UNESCO.
Η ανασκαφή της Σελλάδας από τον Νίκο Ζαφειρόπουλο με βοηθό τον Θηραίο αρχαιολόγο Χαράλαμπο Σιγάλα έφερε στο φως πλούσια σε αριθμό και προέλευση ευρήματα.
«Η ιστορία του πρώιμου χριστιανισμού είναι ένα πολύ σύνθετο και πλούσιο φαινόμενο που δεν πρέπει να συρρικνωθεί σε ένα προδιαγεγραμμένο τελικό αποτέλεσμα» γράφει ο Δ.Ι. Κυρτάτας.
Το μεγάλο παριζιάνικο μουσείο, που ειδικεύεται σε έργα μοντέρνας και ιμπρεσιονιστικής τέχνης, φιλοξενεί σήμερα 30 πίνακες του Μανέ (πέρα από τα πολυάριθμα παστέλ και έργα του σε χαρτί).
Η Διεύθυνση Διαχείρισης Εθνικού Αρχείου Μνημείων συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Αρχείων στις 9 Ιουνίου 2020, με έναν διαφορετικό τρόπο.
Σχεδόν άγνωστοι, δυστυχώς, στην ελληνική πραγματικότητα, οι γλωσσικοί άτλαντες είναι χρησιμότατα εργαλεία για τη μελέτη των διαλεκτικών φαινομένων μιας γλώσσας ή μιας περιοχής.
Η αδιάκοπη ροή του νερού δίνει ζωή στους πέντε μεταλλικούς κύκλους που το αποτελούν, αντανακλώντας τον ρυθμό της πλατείας όπου χτυπά η καρδιά της πόλης.
Διάσημο για τις ελικοειδείς καμπύλες του κτιρίου που σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Φρανκ Γκέρι, το Γκούγκενχαϊμ στη Χώρα των Βάσκων άνοιξε και πάλι με μειωμένο ωράριο.
Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου αποφάσισε τη μετατροπή της ψηφιακής δράσης σε ψηφιακή έκθεση η οποία θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020.
Στη νέα πλατφόρμα το ΥΠΠΟΑ θα συγκεντρώνει, θα ενημερώνει και θα συνδέει τους πολίτες με τα καθημερινά δρώμενα, που προσφέρονται δωρεάν, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Η Καθηγήτρια Προϊστορικής Αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Κρήτης) Νένα Γαλανίδου παρουσιάζει τη δίτομη έκδοση που υπογράφουν η Ελένη Μαντζουράνη και ο Ιωάννης Βοσκός.
Η Λίνα Μενδώνη παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο το νέο σχέδιο νόμου για την αναδιοργάνωση και τον εκσυγχρονισμό του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων.
Η αποκατάσταση γίνεται με απόλυτη ακρίβεια χάρη στα σχέδια που υπήρχαν, το πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αλλά και τη ζωντανή μαρτυρία της εγγονής του, Ναταλίας Ιωαννίδη.
«Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την αίσθηση του να στέκεσαι μπροστά από ένα έργο τέχνης. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης των μουσείων», είπε ο διευθυντής του Ζαν Λικ Μαρτινέζ.
Χωρίς να έχει συνέλθει ακόμη από την αρχική έκπληξη, η Κλάουντια Μποργκόνιο, κάτοικος της Βεντιμίλια, δεν σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να μεταπωλήσει τον πίνακα που κέρδισε.