Ένα σύγχρονο, πρωτότυπο και αντιπροσωπευτικό λογότυπο για τα 40 χρόνια λειτουργίας του αναζητά το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα, μέσα από σχετικό διαγωνισμό που έχει προκηρύξει. «Το Μουσείο μας κλείνει φέτος 40 χρόνια λειτουργίας από την ίδρυσή του το 1982. Η φετινή χρονιά λοιπόν είναι πολύ σημαντική. Για τη σηματοδότηση αυτού του γεγονότος αποφασίσαμε να δώσουμε την ευκαιρία σε φοιτητές, σπουδαστές και επαγγελματίες του χώρου να μας στείλουν τις ιδέες τους», επισημαίνει η Φανή Τσατσάια, διευθύντρια του Ιδρύματος Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα και της Νεότερης Ιστορίας της Μακεδονίας (ΙΜΜΑ).
«Το σήμα και το λογότυπό μας είναι η οπτική υπογραφή μας. Είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος για εμάς, η πρώτη του επαφή με το brand μας, οπότε πρέπει να είναι ο καθρέφτης του Μουσείου μας. Όπως αλλάζουν οι επιχειρήσεις και εξελίσσονται, έτσι ορισμένες φορές είναι αναγκαίο να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί ή και να αναδημιουργηθεί ο λογότυπός μας», σημειώνει η Σταυρούλα Μαυρογένη, αν. καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και διευθύντρια του Κέντρου Έρευνας Μακεδονικής Ιστορίας και Τεκμηρίωσης ΙΜΜΑ.
Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν φοιτητές/-τριες και επαγγελματίες, όπως μέλη της φοιτητικής κοινότητας πανεπιστημιακών ιδρυμάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, σπουδαστές/-στριες ιδιωτικών σχολών γραφιστικής και σχεδιασμού, αλλά και ιδιώτες που ασχολούνται είτε ερασιτεχνικά είτε επαγγελματικά με τον σχεδιασμό λογοτύπων.
Ο λογότυπος που θα επιλεχθεί από την Επιτροπή του Μουσείου θα συνοδεύσει και θα κοσμήσει όλες τις δράσεις του μέσα στο 2022, ενώ συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 500 ευρώ.
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φακέλων συμμετοχής είναι η 4η Μαρτίου 2022 και τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα και στη σελίδα του Μουσείου στο facebook έως τις 18 Μαρτίου.
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Μουσείου: https://imma.edu.gr/2022/02/04/diagwnismos-logotypou/